УСЛУГИ
Уважаеми граждани,
Издаденият от Район „Владислав Варненчик“ индивидуален административен акт може да бъде заявен и получен по един от следните начини, изрично посочен от Вас:
- лично от Центъра за информационно и административно обслужване;
- по електронен път на посочена от Вас електронна поща, съгласно Наредбата за електронните административни услуги.
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас точен адрес;
При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор индивидуалният административен акт се изпраща, като вътрешна препоръчана пощенска пратка, като вътрешна куриерска пратка, като международна препоръчана пощенска пратка а цената на пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката.
Забележка: Изпращането ще се осъществи след извършено плащане на административната услуга.
За да използвате Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация, електронен подпис и профил в Единния портал за достъп до електронни административни услуги.
Подробна информация относно заявяване, такси, срокове и предоставяне на услугите можете да получите след избиране на желаната от Вас услуга или от сайта на Държавна агенция „Електронно управление“.
Административни услуги ⇓ предоставяни от Район “Владислав Варненчик”
Заплащането на услуга може да се извърши по един от следните начини:
- на гише в Центъра за информационно и административно обслужване:
- в брой;
- чрез ПОС терминал (за някои от услугите);
- по банков път с платежно нареждане:
Банкова сметка за услуги и такси
IBAN: BG06 CECB 9790 3124 1300 00
BIC CECBBGSF
ЦКБ ВАРНА
РАЙОН „ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК“
Система за сигурно електронно връчване
Протокол за устно заявяване на услуга