2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
ЗАЯВИ ЕЛЕКТРОННО УСЛУГАТА ЧРЕЗ ДАЕУ
УСЛУГАТА В АДМИНИСТРАТИВЕН РЕГИСТЪР
Услуга:
- 2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
Ще Ви бъде издадено удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година.
На основание на:
- Закон за гражданската регистрация – чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3
- Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението – чл. 24
- Закон за местните данъци и такси – чл. 110, ал. 1, т. 8
Необходими документи:
- Заявление по образец
- В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
- Нотариално заверено изрично пълномощно или друг документ за посредничество, ако искането се подава от посредник
- Съдебно удостоверение
- Удостоверение от административен орган
- Удостоверение от съда или досъдебен орган
- Иницииращ документ/акт
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Владислав Варненчик, ж.к.“Вл.Варненчик“ бл.302, вх.17, п.к. 9023
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052) 57 57 13
За разговори от фиксираната мрежа – на цената на един градски разговор за цялата страна, съгласно абонаментния Ви план. За разговори от мрежата на мобилни оператори се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план.
Работно време: Удължено работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време без прекъсване за обедна почивка, отнася се за служителите от ЦАО. За всички останали служители важи работното време на администрацията. В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания.
Срок за предоставяне:
- 7 дни 3 дни 1 ден
За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 5 лв.
За експресна услуга 10 лв.