Разглеждане и одобряване на схеми по реда на чл. 56 от ЗУТ
Услуга:
-
Разглеждане и одобряване на схеми по реда на чл. 56 от ЗУТ
На основание на:
- Закон за устройство на територията – чл. 56;
- Наредба на ОБС Варна за условията и реда за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл. 56, ал. 1 от ЗУТ.
Необходими документи:
- Заявление по образец,
- Документ за собственост на поземления имот или друго вещно право.
- Справка в СГКК – Варна, където има влязла в сила КК (прави се служебно).
- Копие от действащ подробен устройствен план за имота, съгласуван с експлоатационните дружества и подземния кадастър – оригинал.
- Схема по реда на чл. 56 от ЗУТ – 3 (три) екземпляра.
- Проектна документация – 3 (три) екземпляра.
част Архитектурна или Дизайнерска /за типов преместваем обект/
част Конструктивна - Становище или съгласуване на схемата на органите по РД ПБЗН-Варна /при необходимост/
- Становище или съгласуване на схемата на органите по ОД на МВР-Варна /при необходимост/
- Уведомление до компетентния орган по околна среда (РИОСВ – Варна).
Други документи : ……………………………………………………………………………………………………
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Владислав Варненчик, ж.к.”Вл.Варненчик” бл.302, вх.17, п.к. 9023
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052) 57 57 10
За разговори от фиксираната мрежа – на цената на един градски разговор за цялата страна, съгласно абонаментния Ви план. За разговори от мрежата на мобилни оператори се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план.
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Пълно работно време.
Такса: Съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1: Разглеждане и одобряване на схеми по реда на чл.56 от ЗУТ – 30 дни (100лв.)
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- за обекти в общински терени – за срок до 7 (седем) години;
- за обекти в частни терени – за срок до 10 (десет) години ;
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)